maandag 30 juli 2012

Zomer 2012

Hahahaaa.... nóg langer geleden nu (zie titel vorige blog)!
De tijd ontbreekt me om echt regelmatig te posten merk ik..... Maar ik blijf proberen.
Zat me te bedenken dat het misschien ook wel leuk is de link van mijn oude blog te plaatsen. Zoals ik geloof ik al eerder schreef is de lay-out compleet maar dan ook geheel vernaggeld door een vage en niet aangekondigde verhuizing/overname van web-log...... Dus daar niet naar kijken. Verder heb ik geen idee of er makkelijk wat in terug te vinden is. Ik had de moed niet me er wéér in te verdiepen. Het was nl. de zóveelste verandering.
Weblog "Lief Kleintje" (mijn reis naar BAM-mama worden)


In de tussentijd hebben wij zomervakantie. Ik werk in het onderwijs (en mop gaat naar school), dus 6 (oké, iets minder, er moet her en der door mij zeker wel gewerkt worden) weken heerlijk genieten samen!
Vorige week dagje Artis gedaan, dit keer met een vriendin en de aanstaande van Lief Kleintje!

Voor deze week heb ik De Efteling in gedachte. Dankzij de AH goedkoper kaartjes kunnen scoren, en m'n Dametje kan niet wachten tot we er weer heen gaan (is inderdaad niet de 1e keer).

Verder staat nog een bezoekje aan de Linnaeushof op haar lijstje (als jullie de tv-reclame kennen: "het konijn" steekt de duim speciaal naar haar op omdat wij zullen komen ;)!).
Ook Sprookjeswonderland en Ouwehandsdierenpark zullen deze zomervakantie waarschijnlijk nog bezocht gaan worden.

En dan gaan we nog een weekje kamperen in de Belgische Ardennen (Camping Petit Suisse). In een stacaravan wel te verstaan (het moet voor deze moeder ook een beetje vakantie zijn). Gezellig met een vriendin en haar 2 kinderen, de oudste is 5 weken ouder dan Lief Kleintje en het zijn dikke vriendinnen!
Oh ja..... tijdens deze vakantie zullen wij Plopsa-Coo gaan bezoeken...... Hoeveel wensen kunnen er in één zomer vervuld worden ;)?!!

Al met al heerlijke weken in het vooruitzicht. En als het zomerweer dan ook nog lekker mee blijft werken kan het allemaal helemaal niet meer stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten