woensdag 29 februari 2012

AUWWW... (meneer de looser)

Dan denk je een leuk contact te hebben met een man (via een dating-site)....
We kletsen wat af, eerst via de site, maar al gauw bleken de max. 1600 tekens niet genoeg dus via de mail.
En dat vond ik al een hele stap, m'n mail adres geven.

Tot het een weekend (ach, we hadden net een week contact, waar heb je het eigenlijk over) helemaal stil bleef. Pas zondagavond kwam er een bericht. Dat hij afsloot met "Ik moet/wil even ongezond open en eerlijk zijn. Hou vol tot het einde he. Ik vind dat er een happy ending is."
Hij bleek dat weekend een date gehad te hebben... Toch wel een beetje vreemd als je toch al met iemand aan het mailen bent (met mij dus, voor de duidelijkheid).
Okee......
Ik moest het laten bezinken en heb hem toch wel duidelijk gemaakt dat ik niet in een soort concurrentie achtig iets wil komen te zitten met een of meerdere andere dames. Zo werkt het niet voor mij.
Het was toen volop sorry van zijn kant, en of ik het nog een kans wilde geven, ik zat zo in zijn hoofd bla-bla-bla..... Die date bleek het niet geweest te zijn, op de terugweg zat ik steeds in zijn hoofd (althans, dat zei hij). En dat was dus volgens hem het 'happy end'.
Op voorwaarde dat hij een keuze maakte wilde ik dat wel, het nog een kans geven dus.... Het contact was gewoon erg leuk.

Wat schetse mijn verbazing dat ik de volgende dag een mail kreeg (nou ja, niet dat ik een mail kreeg, meer de inhoud).....
Hij ging 'die andere haar' een kans geven....
ER WAS DUS NOG EEN NUMMERTJE 3...
Of eigenlijk was ik nummertje 3, want met haar had hij net iets eerder contact, en dat was de reden (zegt hij) dat hij voor haar koos.....
MEN, wat een eerste klas looser!
Dat je met meerderen tegelijk contact hebt, รก la... (al vind ik dat al op het randje), maar dan ook nog met 2 dames in 1 weekend een date, en de derde aan houden.... Ik heb het vermoeden dat, als ik niet een soort van ultimatum had gesteld, hij nu met 2 van ons aan de date was gebleven tot hij z'n keuze had gemaakt.

En ik kan je vertellen, het deed pijn! Pijn dat iemand zo makkelijk met je omgaat. Eigenlijk geen idee heeft dat dit best heel pijnlijk is en hoe dan ook je zelfvertrouwen een deuk geeft....
Gelukkig heeft er nooit een ontmoeting plaatsgevonden, zelfs geen telefoon gesprek. GELUKKIG!!!

Date 1: Meneer De Looser!
Doei Looser!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten