vrijdag 17 februari 2012

Sentiment...

Vanmiddag een stukkie sentiment voor mij.

Vriendinnetje had nog een kinderwagen nodig voor haar nieuwe zoontje. En -wat een toeval- ik had de mijne nog staan..... wachtend tot ik 'm op marktplaats zou zetten. Dat laatste was dus niet nodig!

Vanmorgen had ik 'm al uit de schuur gehaald.
Na schooltijd hebben Mop en ik 'm uitgepakt (ik had 'm goed in plastic verpakt), en in elkaar gezet. En oh, wat is het nog steeds een mooie, leuke en fijne wagen! Wat heb ik er een plezier van gehad. En wat ben ik er druk mee geweest om 'm uit te zoeken! Ik ben echt super blij dat ie zo'n mooie nieuwe bestemming krijgt!

Vriendinnetje was meteen helemaal enthousiast toen ze 'm zag. Zo fijn!
Ik heb 'kort' uitgelegd hoe één en ander werkt.
Ook bleek ik nog een regenhoes en Kipling voetenzak te hebben. Een prachtige 'kraam'cadeautje erbij. Vooral de voetenzak maakte de wagen helemaal stoer!

Dag mooie wagen, veel plezier met het nieuwe lieve kindje (gezinnetje) dat zeker veel plezier van je zal hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten