woensdag 15 februari 2012

Terug in (b)log-land....

Jarenlang heb ik een weblog bijgehouden.
De laatste jaren niet heel frequent meer, maar toch zo nu en dan.
Helaas is weblog over gegaan naar een ander iets en is het uiterlijk van mijn log helemaal naar z'n grootje! Tot mijn groot verdriet. Ik merk dat ik geen zin meer heb me daarin te verdiepen. De verhuizing is zonder enige aankondiging gedaan en ik baal verschikkelijk van de hele gang van zaken.
In de tussentijd heb ik wel weer behoefte om één en ander van me af te schrijven. Dus maar eens kijken of dit een juiste plek voor me is!

De titel van m'n (b)log is vrijwel hetzelfde.
De vorige heette Lief Kleintje, en ging over mijn reis naar het BAM moederschap. Na de geboorte van mijn dochter ontbrak het me aan tijd om de (b)log regelmatig bij te houden. Toch staat er nog wel wat van de laatste periode, en wil ik die (b)log ook gewoon in stand houden. Misschien heb ik ooit nog de moed  'm weer op te pimpen. De info -het dagboek, van denken over mama worden tot daadwerkelijk mama worden- die daar staat wil ik in ieder geval niet kwijt! Misschien plaats ik nog wel een keer een link.
Deze (b)log heet Lief Kleintje en Co, omdat ie over ons samen zal gaan. Er komt (beetje helaas) geen reis meer naar nog een Lief Kleintje!

Nu dus een doorstart hier!
Over mijn leventje, met m'n meis. Ze is in de tussentijd alweer 5, eind januari geworden.
Zelf na de kerstvakantie aan een nieuwe baan begonnen.
En ik ben ook nog eens voorzichtig weer wat stapjes aan het zetten op (internet) date gebied.....
Zat te vertellen dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten